Alltså...

Jag är lite lätt avdomnad. Kan inte fokusera riktigt på något alls.

Bra saker som hände idag:
klarade tentan
drack väldigt god latte
fick undan synundersökningen
träffade Tra på stan och fick undan ärende
insåg återigen vilka ofantligt fina vänner jag har
fick håret klippt och tonade om det så att det inte är fläckigt
en drowlajvare sade att jag och mina vänner är lajvets bästa knyttlajvare <3


Imorgon ska jag på ett möte som kan komma att ha stor effekt på resten av mitt liv. Konstigt nog känner jag mig inte nervös. Detta är någonting som har varit på G i över ett års tid, men det har aldrig blivit av. Känns bra att det slutligen blir gjort. Och detta är ju bara början. Vi får väl se varthän det leder.

Jag pratade också med min regissör till spexet idag. Det verkar vara helt okej att jag inte kommer förrän på söndagkvällen efter lajvet. Underbart.

Klockan är mycket, men jag funderar på om jag ska ge mig ut på promenad.

Nah...
vet inte.

Suck.

Rastlöshet och trötthet på samma gång. Inte så himla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0