Jag är inspirerad!

Fy vad dåligt jag mår!
Näsan är full av snor, bihålorna värker, jag känner mig alldeles klibbig av svett, har ont i halsen, hostar och är hes. Misär.

Trots det känner jag mig sjukt inspirerad! Idag tog jag en vända på stan. Den normalt sett lätta cykelturen tog alldeles kol på mig, så det var väl lika gott att jag shoppade upp så mycket av sommarlönen att jag inte kunde få med mig det på cykeln utan var tvungen att ta spårvagnen hem.

Jag gick lös fullständigt, men jag har å andra sidan inte shoppat på år och dar, så jag tyckte det var okej.

Idag inhandlades:
♥ Mängder av doftljus (äppelpaj, kanelbullar, äpple och kaffe var dofterna som fick följa med hem. Det kliade i fingrarna att plocka på mig ännu fler, men jag sansade mig)
♥ Te med smak av kanelbulle
♥ Baccardi Rezz + groggvirke
♥ Alvedon
♥ Anteckningsbok
♥ Häftmassa
♥ Två kokböcker
♥ En jättefin, blommig termos
♥ En liten dekorativ trasdocka i trä
♥ En kudde i form av en uggla
♥ En tättslutande porslinsburk med fiskmotiv
♥ Två små presenter till två söta vänner
♥ Silkespapper
♥ Tapetklister
♥ En stor ballong

De tre sista sakerna är till ett litet pysselprojekt jag har på G. Ska bli spännande att se hur det går...!

Som man förstår av denna lista rullade slantarna iväg, men det var en lycklig Josefin, hög på köpglädje, som satte sig på vagnen och for hem. Never mind att jag igår började TÖMMA lägenheten inför flytten, haha!

Imorgon ska jag köpa tyg, för jag siktar på att sno ihop lite fulkläder till det stundande lajvet så raskt jag bara kan. Problemet r bara att detta måste göras i en annan stad för här finns inget till vettiga priser. Dessutom ska jag träffa en blivande nolla och låna ut en bok, som redan har fåll flytta hem till föräldrarna, imorgon. Frågan är alltså om jag ska bege mig hem till byn redan ikväll, eller ta alltihop imorgon.

Alla dessa val.


Kommentarer
Postat av: Ponyo

Oj oj! Skulle du inte TÖMMA lägenheten sa du, inte fylla den ännu mer? ;)

Jobbigt att du blev så förkyld! :/ Förstår inte hur jag kunde undvika den dundersmittan. :S Krya på dig snabbt!

Kram

2010-08-21 @ 12:44:22
URL: http://www.annamaria-l.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0