Love, oh love

Okej, så det här med att blogga kanske inte helt är min grej. Skitsamma!

Jag är ganska glad, trots att min tenta är på onsdag och jag känner mig allt annat än säker.

I veckan var jag uppe på blixtvisit i Nyköping igen. Jag träffade några av de finaste människorna jag vet, fick en Magiclek i födelsedagspresent (... jag fyller år i december, haha!), såg en jättebra uppsättning av Glasblåsarens barn som två av mina vänner var med i, låg i en stor goshög och masserade två olika fötter, blev pillad i nacken, blev attackkramad, skrattade, förlorade i Magic med min nya lek (trots att den är riktigt bra!), men vann i Alias och Pictionary och mådde allmänt bra. Jag älskar de där människorna så mycket att jag nästan går sönder!

Sen jag kom hem har jag jobbat, pluggat och tränat. Det är det jag har gjort. Stog nyss och trampade på crosstrainern i lite över en timme samtidigt som jag såg Mr Nanny på trean. Roligt dålig film, men orkade inte se klart den.

Just nu håller jag på att besvara alla gamla tentafrågor jag kan hitta. Det går sisådär, men ändå hyfsat.


Sänder en varm tanke till min fine vän som är sjuk, och kanske inte kan åka till Medeltidsveckan. Håller alla tummar och tår jag har för att han ska krya på sig blixtsnabbt.


Även om sommaren i princip är slut när jag har gjort tentan, känns det som om jag kommer få lov. Inget mer jobb, och underbara planer. Kan inte bli mycket bättre. Lovely!


(Oooh, dessutom har jag chans på en lägenhet! Välbehövt, för det börjar bli kris.)


Jag ser ut som en gris, men jag bjuder på det


Kommentarer
Postat av: Ponyo

Åh, du bloggar igen! <3

Härligt att du har så fina vänner. :) Jag håller alla tummar och tår för att tentan ska gå vägen för dig.



Vad gör man när man känner sig halv och trasig hur man än beter sig för att man saknar sin andra hälft så det gör ont i hjärtat? Jag hoppas verkligen att vi ska hitta tillbaka till varann men just nu gör det bara ont och jag saknar honom så jag går av varenda sekund. Hur kan man fortsätta skratta, leva och vara glad trots att ens hjärta har gått i tusen bitar? Jag orkar inte vara ledsen längre...

2010-08-07 @ 09:46:02
URL: http://www.annamaria-l.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0