Kväll igen

Jag vaknade ju så sent idag att den här dagen bara flugit förbi. Inte har jag hunnit ut och soringa idag heller... dåligt. Men jag ska väl försöka göra nåt åt det innan vi åker till stan imorgon i alla fall (och därmed basta!).

Idag har jag jobbat och det var massor av kunder. En kund tippade 3-1 till Argentina i Oddset, så nu hoppas jag för mitt liv att jag gjorde rätt med speldatorn. Det var första gången jag skrev en rad näligen, så det kan ha gått hursomhelst, hahaha!

Efter jobbet gick jag hem till min killkompis som bor precis i närheten och vi tog en trevlig promenad genom lummig natur hem till mig. Vi snackade om det ena och det andra och ganska mycket dåtid och nutid och framtid. Det var mysigt ^^

Jag har pratat lajv med lajvvänner och lite Medeltidsveckan med en annan lajvvän. Han övertygade mig om att jag ändå borde åka dit efter tentan, trots att det blir kort... och att jag sen kan komma hem till honom, eftersom jag är ledig veckan efter. Fint ^^


Åh, jag har så mycket roliga planer för den närmsta tiden. Är helt pepp och lycklig. Det känns som om jag har en heliumballong i bröstet!

Kommentarer
Postat av: caroline

men galet bra blogg!

2010-06-28 @ 02:20:34
URL: http://carolineklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0