Nåväl...

...det gick nog inte vägen på dagens tenta. Men jag hatr fått uppmuntrande ord fårn många nära och kära, och så är det ju sommar, så jätteledsen kan man inte vara! Det kommer ju en till omtenta i augusti, och då jävlar! (Då måste jag sätta den annars finns risken att jag kuggar hela 45p-kursen, och det är inte lika häftigt).

Efter tentan mötte jag upp med en av mina finaste vänner och hon drog mig runt hela NK-rean och även H&Ms rea. Jag köpte enbart en t-shirt på H&M för 49.50:- (detta för att jag, när jag vaknade av larmet 7 imorse, tyckte att det kändes onödigt att gå upp då och ställde om klockan till 8.30, trots att tentan börjar 9 och det tar en halvtimme för mig att ta mig dit. Kom på mitt misstag i halvsovande tillstånd 8.20, for upp som ett skott och kom till tentan, 10 min sen och i pyjamas), och bryr mig inte så värst mycket om kläder, men hennes glada småprat muntrade upp mig.

Sedan sällade sig ytterligare två vänner till oss och vi åt lunch ihop alla fyra. Det var jättemysigt och gjorde mig glad. Nu har två stuckit iväg på NK-rean, en drog hem och detsamma gjorde jag. Jag ska snart göra ett ordentligt ryck i städningen här hemma. Men just nu är jag trött.

Kommentarer
Postat av: Patrik

äsch jag kuggade i matte a så det är bara att kämpa på om det går åt skogen! =)



sv; man tackar! =)

2010-06-21 @ 15:43:13
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: Ponyo

Skönt att du hann till tentan iaf! :) Jag håller tummarna att det gick vägen för dig även om det inte kändes så. Kram!

2010-06-22 @ 02:27:20
URL: http://www.annamaria-l.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0