Sömntuta

(ytterligare ett finurligt ord ^^ kanske borde jag skapa en egen kategori för sådana)

Nu har jag vaknat, tvättat ansiktet och fixat en grej på mitt rum som behövt fixas jättelänge. Jag sitter just med tandborsten i munnen och en solig sommardag utanför fönstret. Om ca tjugo minuter ska jag ta vagnen till Centralen och sen ett tåg hem därifrån. I eftermiddag är det jobb som gäller igen.

JAg vet inte vad det är, men trots att jag väntar på svaret om att jag återigen kuggat den där tentan, trots att detta gör att jag inte får åka på Medeltidsveckan i augusti, trots att mitt jobb inte är världens mest stimulerande och trots att jag saknar min lillebror som en liten blå känns livet så himla härligt. Jag är så glad och tillfreds och jag bara njuter av varje dag!

Jag tror att det är en livsglädje som helt kommer inifrån. Om man tänker positivt blir ens liv ljusare. Jag tror att den här bloggen är bra för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0