Torsdag 24/6

Jag håller på att knåpa ihop ett nytt inlägg till "Molniga dagar", som jag hade hoppats skulle bli klart idag, men det lyckades inte för mig. Jag vill att det ska bli bra, så jag låter det ta den tid det tar. Under tiden slänger jag upp de fem saker som gjorde den här dagen lite extra bra ^^

1) Högsommarvärme!
2) Jag såg en hare och ett rådjur och de var så himla fina att jag blev alldeles till mig <3
3) Jag träffade två killkompisar, som kan vara de finaste som finns, för första gången på ett bra tag
4) Jag och pappa möblerade om för att göra mamma glad
5) Fick just ett spännande mail, som gjorde mig sjukt pepp!
(får faktiskt lägga till en sjätte idag: 6) Fick precis reda på att Norwegian Wood kommer på film i höst! Hurra!)

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

najs :) trevlig midsommar :)

2010-06-25 @ 14:46:57
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: Anonym

Ta en titt på min blogg vettja! ;)

jag har en tävling pågång där du har chansen att vinna en söt glas cola värd hela 199 kronor! man vinner lätt, motivera bara varför du skulle vilja vinna. LÄNK: http://mirandaland.blogg.se/2010/june/tavling-glas-cola.html#comment

2010-06-25 @ 19:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0