"Stop laughing at my horrible jokes!"

Ett samtal med en främling
När jag var i Nya Zeeland träffade jag massor av underbara människor. En av de som fastnat absolut mest i mitt minne var en kille som hetter Chris. Jag träffade honom en kväll på en fest som jag var bjuden på. Han hade långt brukt hår och en poncho, och han presenterade sig som Chester. Han var en av de mest udda karaktärer jag någonsin stött på, och jag gillade honom verkligen. Vi satt tillsammans i flera timmar på en grässlätt och pratade om Nya Zeeland (som var hans hemland, och som jag då spenderat ca två/tre månader i), vilka som var våra favoritformer, spel, filmer osv. Han var väldigt rolig, tyckte jag, men varje gång jag skrattade åt hans skämt utbrast han "Stop laughing at my horrible jokes!". När han gick ifrån festen fick jag en kram, och sedan har jag aldrig träffat honom igen. Det var en underbar kväll, som jag förhoppningsvis aldrig kommer glömma.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Man tröffar så många människor när man reser som sedan liksom etsar sig fasti ens minne.

Postat av: aye

Hej



Första tävlingen på bloggen, där man kan vinna lite härliga nagelprylar, som du kan använda till att designa dina egna naglar. Delta gör du genom att klicka på länken här:

http://ayealfayadh.devote.se/blogs/5126186/taevling--.htm#WriteComment

Och skriv att du deltar

2010-06-22 @ 10:28:42
URL: http://ayealfayadh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0