De är på ett plan

Familjen landar inte förrän om 40 minuter, men jag har redan börjat spana efter bilen, haha. Jag saknar dem och har saker jag vill fråga mina föräldrar om när det gäller tentafrågor. Jag har jobbat mig igenom tre gamla tentor nu och har en kvar. Sen är det väl bara läsa om, läsa om, läsa om som gäller antar jag.

Jag köpte mer goda blåbär idag samtidigt som jag köpte mat till familjen. Det är ju alltid något.

Snart frihet, är vad jag upprepar för mig själv som ett mantra. Bara lite slit kvar, sen Visby, Västerås och kanske Uppsala.

Jag känner mig så inspirerad! Menar detta på ett helt icke-ironiskt sätt. Jag känner mig kreativ och idérik och sprudlande! Vänta bara tills jag är klar med de här gejerna, då har jag pengar och åtminstone lite bättre tid att börja fixa grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0