Fredag 25/6 och Lördag 26/6

(Gårdagen var så sjukt underbar att jag måste göra en lista om den också, eftersom jag inte orkade när jag kom hem igår)

Fredagen - midsommarafton
1) Vädret visade sig från sin absolut bästa sida
2) Grillmaten jag gjorde blev super! (Recept kommer)
3) Stämningen i gänget var jättegod och alla var så välkomnande: trots att jag inte kände någon var jag genast med i samtalen!
4) Vi lekte Maffia!
5) På spårvagnen hem fick jag en ros av en främling <3


Lördagen
1) Jag fixade klart min bokhylla, så nu är den fin!
2) Jag ägnade två timmar åt prat och korsord i solen - mys!
3) Farmor såg så pigg ut att jag blev helt glad i hjärtat <3
4) Det var lugnt och skönt på jobbet, och alla kunder var trevliga.
5) Mycket god grillmat fick jag även idag, av mina föräldrar denna gång.


Kommentarer
Postat av: Jane

Har du någon aning om vilken tid du är fika-ledig imorgon? :-) Tänkte att eftersom det ska vara fint väder kan vi ju sitta i stadsparken. Trevligare än på ett mörkt fik eller en trång uteservering. :-)

2010-06-27 @ 15:51:23
URL: http://www.janejohansson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0