Svar till Anonym

Detta är helt onödigt och sådär, men nu gör jag det ändå.

Kära Anonym, som skrev till mig att jag ska förklara mig, för att jag "skrev på norska eller typ danska i kissies blogg", men att min blogg "helt plötsligt" är på svenska:
Tack! HAHAHAHAHAHA! Fantastiskt rolig kommentar. Synd att du inte länkade din blogg, så kunde jag ha länkat dig nu och tackat för dagens största leende. Förövrigt tror jag inte att jag skrev på norska eller typ danska i Kissies blogg. Jag är nämligen pinsamt dålig på våra grannspråk och förstår dem inte talade, knappt skrivna heller.

Dock gick jag in på Kissies blogg och tittade igenom kommentarerna på de inlägg jag vet att jag kommenterat. Blev så sjukt ledsen då jag såg att det ser ut som att jag skrev en väldigt elak kommentar till henne, men i själva verket är det bara designen i kommentarerna som spelade mig ett väldigt fult spratt där.



Det inrutat i rött är alltså min kommentar, men som ni ser ser det ut som om jag skrev den där ovanför på... norska eller typ danska ;)


Bara så att alla har det klart för sig:

Jag kommenterar bloggar jag läser, med kommentarar som rör inlägget och jag skriver aldrig elaka kommentarer (för det är bara sjukt onödigt).


För övrigt postar jag heller aldrig kommentarar som enbart innehåller reklam för min egen blogg och jag klickar mig heller aldrig in på folk som bara länkar till sin blogg i mina kommentarer.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Äh du skulle ju aldrig va elak!!

2010-06-30 @ 21:52:46
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Ponyo

Nu är jag inget större fan av kissie men jag skulle inte skriva elaka kommentarer ens till henne. Det är så onödigt att hålla på att skriva otrevligheter tycker jag. Sedan stör jag mig himla mycket på alla som tar förgivet att man ska rösta på dem hit och dit och bara vill ha kommentarer för kommentarernas skull. Hade de bara skrivit något vettigt från början hade jag iaf klickat in mig på deras blogg men när det är ren reklam raderas det direkt utan något klick.

2010-07-01 @ 01:16:33
URL: http://www.annamaria-l.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0