En utmaning - insikt

Day One: Ten things you want to say to ten different people right now.
Day Two: Nine things about yourself.
Day Three: Eight ways to win your heart.
Day Four: Seven things that cross your mind a lot.
Day Five: Six things you wish you’d never done.
Day Six: Five people who mean a lot (in no order whatsoever)
Day Seven: Four turn offs.
Day Eight: Three turn ons.
Day Nine: Two smileys that describe your life right now.
Day Ten: One confession


Tänker ta vissa grupper och vissa individer.. för det blir så svårt att sålla. Och jag är en mes.

1) Kaj
- för att han och jag kan prata om nästan allt, han har alltid så bra input på allt jag säger och får mig att se saker ur nya vinklar. Jag tror vi båda är bra för varandra, och kan ge varandra mycket, har redan givit varandra mycket. Relationen vi har är jättefin, och jag älskar att den är helt platonsk.

2) "Musslan"
- ett kompisgäng med de finaste människorna! Vi är så olikapå så många sätt, men vi tycker om varandra, och att känna hur mycket de bryr sig om mig är så himla fint. De gör mig otroligt glad!

3) Nima
- han är lätt att prata med, han är rolig och snäll ovh visar att han bryr sig. Och det betyder massvis.

4) Märta
- vi två är den bästa och den värsta kombinationen. Men när det kommer till kritan kan vi alltid vända oss till varandra. Och även om vi inte alltid förstår varandra, så gör vi vårt bästa.

5) Emma
- hon är så himla söt och go och hon hjälper mig nu med något som jag verkligen behöver. Hon vet att jag behöver det, men ändå gör hon det på ett så diskret och självklart sätt. Jag kan bara tycka om henne till tusen för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0