Julkalenderpremiär

Så i natt har jag sovit cirka fyr timmar, eftersom jag gick hem till en kompis igår kväll för att gå ut på eftersläpp på en gasque i stan, men istället lyckades övertala honom att stanna inne och spela Magic. Jag har just satt ihop två nya lekar, och också nyligen introducerat honom till spelet. Så vi spelade. Och spelade. Och spelade. Och det var så himla kul att vi kunde inte sluta förrän efter klockan slagit tre å natten!

Sen var jag ju såklart tvungen att vakna vid sju för att titta på första avsnittet av årets julkalender. Och det gav mig en riktig toppenstart på dagen. Inte bara det att jag vaknade på stans bästa soffa och fick börja dagen med att dricka kaffe med min Magic-kompis och hans roomie, som också är en vän till mig, Julkalendern verkar dessutom riktigt lovande i år. Ska definitivt följa den så gott jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0