Livet går i 200 knyck!

Jag lever ett galet liv just nu. Svänger från det en till det andra, har tusen saker på G och är ständigt påväg någonstans. Och jag älskar det! Klart jag är lite orolig för hur det här ska gå, men just nu känns det fortfarande bra.

Jag sitte i min säng och käkar frukost och dricker te. Bussen till praktiken går inte än på ett tag, så jag kan ta det lite lugnt. Efter skolan ska jag jobba och sen ska jag dra in till stan och försöka träffa min tjejbästis, som fyler år idag. Vi hinner ses väldigt sällan tyvärr, för vi har båda så upbokade liv. I veckan väntar mig även ytterligare två danslektioner (hade en igår + sånglektion direkt efter, haha), ett möte + kick-off, praktik varjje dag, tenta och slutligen resa norrut för att hälsa på ytterligare en nära vän. Galet, men roligt!

Möjligen är jag lite orolig för den där tentan, men det ska nog gå bra...

I höst väntar över huvud taget mycket skoj. Många resor, mycket spex och andra kårengagemang, praktik som drar igång på allvar och så den underbara sången... och dansen som jag är så gld att jag tagit upp.

Jag älskar mitt liv just nu! Så det är som vanligt typ. Tack och lov att jag hittade upp från den där tillfälliga dippen jag var inne i nyss.

Kommentarer
Postat av: Ponyo

Heja heja! :) Glöm inte att hinna vila också bara! :) Vila är viktiga saker. Kram!

2011-09-30 @ 14:34:16
URL: http://www.annamaria-l.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0