Take my breath away!

Jag har inte bloggat på länge, länge. Igen. Men vem bryr sig? Here goes...

I helgen spontanåkte jag upp till Västerås. Så från fredag kväll när jag kom upp till nu tidigare ikväll när jag kte tillbaka hem har jag spenderat största delen av tiden med att kramas och bli kramad, disktera nördigheter, viktigheter och oviktigheter, få en del av ett overallsben och ge bort en ungefär lika stor del av ett overallsben, se Blade 3, få en puss på kinden, massera, få massage, pilla i hår, bli pillad i hår, få puss på huvudet... allt som är värt och mysigt helt enkelt.

Och jag kan egentligen bara konstatera en sak. Något som jag redan visste: jag känner människor som gör Västerås till Sveriges vackraste stad.

Kommentarer
Postat av: BitterFittan

Tjoohooo!

Kolla in min blogg vettja! =)

Ha en skön kväll!

Tjipp!

2011-09-12 @ 21:36:00
URL: http://cillabacill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0