Morgonstund

Sitter i morgonrock igen och tittar ut genom fönstret. Hoken är alldeled grå och jag kan se hur dimman ligger kvar över grannbyn. Hu, det ser kyligt ut - jag är inte så pigg på att gå ut och promenera i det där om en och en halv timme. JAg har dock inget val. Jobb, som sagt. Nåvär: positivt är att det är min SISTA arbetsdag för sommaren. Hurra!

Nu på morgonen har jag äntligen tagit tag i mig själv och anmält mig till båder sång- och teaterlektioner i höst. Jag är peppe - det ska bli jättekul! Nu ska jag fixa några fler viktiga saker (såsom ansökan om studiemedel och inbetalning till spexet för kommande resa till Finland), sen ska jag försöka köra lite seriös tentafokus tills jag måste knixa iväg il jobbet. Effektivititet - yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0