Snart jobb

Jag snoozade nästan en timme imorse. Som tur är skulle jag inte till jobbet utan "bara" upp och plugga. Till frukost åt jag filmjölk och världens godast blåbär som jag köpte på jobbet igår. Bästa frukosten på länge!

Jag har suttit sen jag gick upp och gjort tentafrågor. Det går ganska bra, även om det ju finns en del frågor jag inte kan besvara, och jag dubbelkollar samtliga för att inte lära mig fel. Känner mig lite lugnare nu, så det är ju bra.

Jag har fortfarsnde inte bytt från morgonrock och är oduschad och äcklig, men tänkte nu överge tentafrågot och dator, ta en dusch och äta lunch innan det är dags att promenera till jobbet. Jag börjar om 75 minuter, och det tar en halvtimme att gå dit, så jag börjar få lite brådis.

Imorgon kommer familjen hem från Frankrike, så när jag kommer hem från jobbet ska jag försöka städa ordentligt här hemma, trampa lite på crosstrainern och sen gå och lägga mig. Det blir nog inget mer plugg idag, skulle jag tro.

Det är nu inte alls lång tid kvar tills jag får åka till Visby och äta äppelkaksglass och krama mina ina vänner igen. Jag längtar!



Klicka på bilden för att komma till hemsidan för världens bästa glassbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0