"Varför inte?"

Jag är dunderförkyld och orkar inte skriva så mycket (särskilt inte på denna dator som lever sitt eget tangentbordsliv). Vill mest konstatera att det underbara uttrycket "Varför inte?" då något går fel idag räddade mig från att få ett mindre sammanbrott då det började spöregna medan jag väntade på att en affär ute i ödemarken skulle öppna.

Jag har köpt billigt tyg på Affär'n i Borås och ska nu sy fulkläder till det stundande lajvet i all hast.

Ska bara komma underfund med hur symaskinen fungerar. Förhoppningsvis går detta fortare än att sy skiten för hand ;)

Slutligen vill jag säga att jag är så tacksam för mina underbara vänner och min familj. Mycket kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0