Födelsedag

Mamma fyller år idag, så vi väckte henne med sång och paket för typ två timmar sedan. Hon blev glad för min present, och sedan har vi ätit frukost och pusslat på familjens julklappspussel (varje år köper mamma ett pussel till familjen som vi sätter ihop under lovet). När vi tröttnade på det satte jag mig vid datorn och de andra spred ut sig i huset för diverse aktiviteter.

Idag är jag laddad för en riktig mysdag. Snart ska jag ställa mig och trampa cross trainer i en timme eller så, samtidigt som jag tittar på Sunes Jul med mamma och lillebror, och sen ska jag duscha, läsa och kanske se lite Star Trek (fick hela Original Series av Tomten!!!). Sen blir det dundemysig födelsedagsmiddag här och sen åker jag och mamma in för att ställa i ordning lite i nya lägenheten, innan familjen går och ser Narnia ihop.

Natten till imorgon blir den sista i gamla lägenheten. Skönt. Imorgon ska jag upp supertidigt och flyttstäda klart där, sen ska jag åka över till nya lägenheten och ställa i ordning så gott jag hinner där, innan vi ska på julmiddag på en asiatisk restaurang med mammas sida av släkten. Det kommer förhoppningsvis bli en härlig, om än stressig, dag. För på kvällen åker jag norrut. Jag ska träffa några rejält fina människor, och jag är sååå pepp! Hurra!

Nä, nu är det som sagt dags för träning + Sune.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jane

Gratta din Mor i efterskott från mig :-)



Hoppas du haft en fantastisk jul!

2010-12-27 @ 22:34:56
URL: http://www.janejohansson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0