Inspirerad och lite pysslig

Jag känner mig tillfreds, lycklig och lite lagom rastlös och pysslig. Perfekt för att inreda ett nytt rum!

Jag vill skaffa fram en 120 cm bred, låg, vit bokhylla med rygg, som kan fungera som sänggavel för min säng. Jag vill skapa ett litet lässkrymsle med nån fin skärmlampa och en mysig fåtölj (vill gärna säga länstol, för jag gillar det ordet) på andra sodan om den bokhyllan. Sen vill jag ha en fin, "antik" spegel med lite krusidullig ram, spetsgardiner, osynliga bokhyllor, bilder på väggarna på min familj, på vänner och på bilder som gör mig glad (t.ex. den där med KKK-medlemmarna som åker Pariserhjul). Jag vill ha in några av mina trasmattor och sätta upp självlysande stjärnor i taket.

Jag vill göra det till ett mysigt rum. Ett HEM helt enkelt. KÄnns som om jag inte har haft ett sådant på väldigt länge.

Jag vill också skaffa en engångskamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0