Jag log hela dagen (nästan)

Jag kom precis hem från jobbet, svettig efter cykelturen. Jag är glad, för jag har lett mot nästan varenda kund hela dagen. Jag jobbade i sex timmar, med 25 min rast, och log nästan oavbrutet. Även om kunderna är ovänliga, även om det är stressigt, så tror jag alltid att både kunderna, ens medarbetare och man själv blir lite gladare av att man ler. Det var endast med en särskilt otrevlig och gnällig kund som jag inte riktigt lyckades hålla leendet uppe, men det får faktiskt vara okej (för hon var en j-a pain, helt ärligt). Arbetsdagen har flugit förbi och jag känner mig så himla nöjd och glad. Det är alltid roligt att jobba kring storhelger, för då är det så mycket kunder att man aldrig hinner bli uttråkad.

Nu ska jag nog läsa lite mail och bloggar och sedan sätta mig med ett glas cola och läsa om en favoritbok <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0