Lillebrorssaknad

Jag är hemma hos mina föräldrar igen. De kollar på fotbolls-VM, medan jag sitter i min lillebrors rum och slösurfar. Jag chattar med en killkompis som jag tycker mycket om och jag har blivit bjuden på trevlig grillning till en annan vän på midsommar. Livet är bra, helt enkelt.

Min lillebror, vars rum jag sitter i, är i Las Vegas. Han har varit där sen september och jag saknar honom massvis, men när jag sitter här i hans rum känns han inte lika långt borta. Hans elgitarr står här och även en stor rosa Jesusdocka som han fick av mig i konfirmationspresent för många år sedan. Det gör mig lite glad.

Kommentarer
Postat av: Ponyo

Oj vad häftigt att han är i Las Vegas! Vet att du har pratat om att han skulle till USA men inte var. :) Skönt att du kan vara lite nära honom iaf, brukar kännas lite mindre tomt då.

2010-06-23 @ 00:07:48
URL: http://www.annamaria-l.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0