Midsommar

Dagen har varitunderbar, men så fullproppad att någon tid över för datorn rakt inte funnits. Jag gick till jobbet innan farmor, som sov rummet med datorn hos mina föräldrar, hade vaknat, och från jobbet bar det direkt av till en kompis pojkväns hus. Där hade vi den trevligaste midsommar jag någonsin haft tror jag. Allting var jättebra, och trots att jag från början nästan inte kände någon blev den en himla fin kväll. Vi grillade god mat, dansade kring ett äppelträd och lekte en massa lekar. Exempelvis lekte vi Maffia, vilket jag har varit sugern på att lkea hur länge som helst! JAg var en av de två maffiamedlemmarna, och trots att min kollega blev avrättad första dagen klarade jag mig ändå ett bra tag och rollspelandet blev väldigt roligt.

Jag och min kompis hann dessutom snacka en del lajv, så nu är vi ännu mer peppade än innan. Jag älskar att umgås med henne - våra munnar går i ett och vi skrattar alltid hur mycket som helst <3

På spårvagnen hem fick jag en ros av en främling, och då jag hoppat av och luktade på den fick dess underbara somriga doft mig att spritta till av glädje och jag kände mig bara fullkomligt lycklig.

NU måste jag stupa i säng. Imorgon ska jag tillbaka till byn och jobba.

Kommentarer
Postat av: Ponyo

Så härligt det låter! :) Kul att du haft en bra midsommar! :)

2010-06-27 @ 02:34:21
URL: http://www.annamaria-l.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0