Min kompis kanin Mimmi

Kaninhoppning
När jag var liten älskade jag alla fluffiga små djur som fanns, men mina föräldrar var kloka nog att aldrig ge mig något eget då (jag tar t.o.m död på kaktusar!). Däremot hade en kompis till mig en pojkkanin som hette Mimmi. En sommar var jag hemma hos henne nästan varje dag och vi övade Mimmi i hoppning. Vi började med små, små hinder och byggde successivt på dem. Tillslut kunde Mimmi hoppa över deras altantrappa när den stod på högkant. Då gav vi honom massor av maskrosblad.

Kommentarer
Postat av: Ponyo

Åh så gulligt! Jag älskar fortfarande allt fluffigt, gulligt i djurväg. :) Har du sett en jerboa någon gång? Youtuba på det och du kommer att dö av söthetschock! ;D

2010-06-20 @ 13:32:46
URL: http://www.annamaria-l.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0