Regnvåt

Först och främst: förlåt till både mig själv och de som bemödar sig klicka in på min blogg för dagens dåliga uppdatering! JAg trodde att jag skulle vara inspirerad och i farten idag, men efter att jag tagit tvätten ur torkskåp och - tumlare orkade jag ingenting mer. Jag var sjukt lågproduktiv och lyckades inte alls ta mig i kragen att städa eller sy lajvgrejer. Jag låg i sängen och såg på Grey's Anatomy istället, tills jag skulle träffa en killkompis i stan. Då bytte jag om, gjorde mig lite finare och cyklade iväg. Det blev bara så.

Nu sitter jag dock här, med håret droppande av regnet som föll när vi promenerade ner längs Avenyn, och ler lyckligt för mig själv. Inspirationen har återvänt! Imorgon ska jag visserligen upp tidigt (börjar 8:00), men kanske kanske tar jag tag i lite av dagens försummade uppgifter innan jag kryper till kojs. Eller så skiter jag i det, bara just idag.

Det är sommar och mina kläder är regnvåta och jag har haft en trevlig kväll... så det spelar väl inte så himla stor roll egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0