Snabbinlägg

Hopp! Jag sov alldeles för skönt. Jag måste sticka till jobbet om mindre än en kvart, och sen blir jag borta till klockan tre. Känns ändå okej, för jag trivs rätt bra med mitt jobb, och så tjänar man ju pengar. Dessutom är det uselt väder idag, och det känns alltid bättre att sitta inne och jobba när det inte är strålande sol ute.

Nu har jag stoppat i mig en rostmacka och håller just på att tvinga i mig ett glas juoce (det var bara lite apelsinjuice kvar, så jag var tvungen att dryga ut med blodapelsinjuice och den är så hemskt besk, haha!). Jag har inte tvättat ansiktet, borstat tänderna, sminkat mig eller nåt sånt än... hm, det kansdke får bli cykel till jobbet ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0