Tandborste i mun

Återigen grusades mina ambitiösa morgonplaner av sömntutan i mig... men men, nu sitter jag här med tandborsten i munnen och ska snart ta på kläder på min nyduschade kropp (som fortfarande är blöt, så det blir sexigt) och åka med mamma till stan. Vi ska shoppa, jag ska klippa mig och så ska jag träffa en kompis som jag inte träffat på år och dar ^^ Hon är gravid så jag ska få se hennes fina mage live också!

När jag gjort klart allt som ska göras i DEN stan ska jag åka till en annan stad, köpa födelsedagspresent till en fin kompis och sen grilla med lite Andra fina kompisar. Fullt upp hela dagen således.

Nu måste jag dra om vi ska komma ivääg i vettig tid.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ha så skoj nu med bestyren!!!

2010-06-28 @ 22:27:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0