Tillbaka hemma

Jag är stolt över mig själv. Med bara fyra timmars sömn i kroppen har jag nu varit med på två operationer (det är alltså mitt jobb, inte jag som blev opererad!) och sedan slutligen hittat det där kortet jag ville ha till min kompis som fyller år snart. Jag hittade det på Bokia, där jag letat innan, men jag antar att de hade fått in dem nu. Så himla skönt, för detta var verkligen sista chansen för mig.

Jag hämtade upp min cykel, som jag lämnade på Avenyn igår för att jag inte ville cykla en mil hem i ösregn, och cyklade hem den. På vägen köpte jag lite lunchat som jag nu ska laga till.

Sedan ska jag kanske sova lite middag (jag är verkligen helt slut!) och sen är det verkligen städning som gäller. Nu har jag inga fler chanser. Det måste vara snyggt när jag åker härifrån. Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

sv: ja, jag tänkte det. har vuxit upp med machokillkompisar o machobrorsa, men hoppas att få lära känna fler män som är i kontakt med sina känslor :)



jadå, novellen finns här



http://sophedeluxe.devote.se/blogs/4330091/tuesday--a-short-story.htm



kram!

2010-06-30 @ 17:05:41
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0