Upp och hoppa!

Igår var jag trött och ledsen och orkade inte göra något annat än att sitta och chatta med lite fina vänner och se på Grey's Anatomy. Så kan det vara ibland. Men nu är det upp och hoppa, rise and shine! Jag vägrar låta små motgångar hindra mig från att njuta av livet.

Därför ska jag först städa undan här lite och sedan dra till stan. Vädret är fantastiskt och jag känner för att inhandla lite grejer till lägenheten. Ska köpa lite fina lådor att stoppa undan saker i, så att det inte ser konstant stökigt ut här. Tänkte även köpa sån där röd eltejp till ett litet projekt jag har hållit på med ett tag, och så en stor ram. Den stora ramen ska jag ha till mitt splitternya projekt: en scraptavla! Jag är för lat för att göra en hel scrapbook och kommer hinna tröttna innan jag ens är halvvägs, så jag ska istället göra en scraptavla yulld med alla mina bsta upplevelser i livet. Kommer bli himla fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0