Uppehåll kan vara okej.

Hoppsan, då ver det över två månader sen jag släppte taget om den här bloggen. Sen dess har vi hunnit ha vår sista spexföreställning för våren (och jag har iom en händelse på tillhörande lunchkalas förärats spexnamnet Lypsyl), jag har varit både på lajv och i Paris, kuggat en tenta (men det var "med flit" - skriver om den om ca två veckor) och fått sommarlov.

Sommarvädret är verkligen här på riktigt och det är helt underbart! Dagarna har ägnats myckat åt picknick, cyklturer, parkhäng och allmänt mys. Nu börjar det dock bli dags för mina underbara vänner att åka till sina hemorter för sommaren. Det känns lite vemodigt, men vi kommer ju ses i alla fall litegrann ändå, så jag antar att det är okej. Det klir i alla fall en riktigt mysig avslutning på vårt första år som läkarkandidater idag: vi ska på picknickfestivalen, och vädret är perfekt! Hurra!

Just nu sitter jag bara och inväntar order från övrigt folk, så att jag vet om jag ska handla/fixa någon mat. Kanske ska kontakta dem... det börjar ändå bli dags. I alla fall nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0