Varm och trött

Vilken galen dag på jobbet! Så himla mycket folk! Jag skulle träffa en kompis efter, så på lunchen var jag tvungen att cykla hem cykeln (som jag ändå tvingades ta på morgonen tillslut) och sen gå tillbaka. Det gjorde dock ingenting, för sommarvädret var helt fantastiskt! Jag påmindes återigen om hur det är att bo åtminstone någorlunda nära naturen, då jag såg både harar och rådjur på min lilla tur. Fint <3

När jag slutat träffade jag inte en utan två kompisar: eftersom de var tillsammans så hakade jag bara på. Vi åt glass på byns nyöppnade "glassbar" (hahaha!) och snackade en stund. Det var mysigt, men sen skulle de dra och bada och jag kände inte för det så jag gick hem istället. Jag måste förbereda lite inför morgondagen.

Nu ska jag hälla i mig massa vatten och leta vegetariska grilltips.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0