En utmaning - insikt

Day One: Ten things you want to say to ten different people right now.
Day Two: Nine things about yourself.
Day Three: Eight ways to win your heart.
Day Four: Seven things that cross your mind a lot.
Day Five: Six things you wish you’d never done.
Day Six: Five people who mean a lot (in no order whatsoever)
Day Seven: Four turn offs.
Day Eight: Three turn ons.
Day Nine: Two smileys that describe your life right now.
Day Ten: One confession



Jag har som preincip att inte ångra mig, utan istället ta lärdom av saker som inte går så bra som jag ahde hoppats. Så jag modifierar denna till "Sex saker jag lärt mig inför framtiden".

1) Låt inte ett förhållande äta upp din självbevarelsedrift, hur mycket du än älskar din pojkvän/flickvän!
2) Åk inte iväg till ett främmande land utan skyddsnät! Det blir jobbigt om något går fel.
3) Bry dig inte om om dina vänner inte gillar samma saker eller människor som du!
4) Bo inte svart!
5) Tänk och känn igenom innan du fattar beslut! Vissa saker man säger och gör är svåra att ta tillbaka.
6) Håll på dina goda vanor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0