En utmaning - insikt

En tjej jag följer på youtube har börjat med en utmaning, som syftar till att dag för dag öppna sig lite. Min fria tolkning blir att öppna sig för sig själv... och kanske någon som verkligen betyder något. Insikt är värdefullt, och jag vill gärna omfamna varje chans jag får till det.

Day One: Ten things you want to say to ten different people right now.

Day Two: Nine things about yourself.
Day Three: Eight ways to win your heart.
Day Four: Seven things that cross your mind a lot.
Day Five: Six things you wish you’d never done.
Day Six: Five people who mean a lot (in no order whatsoever)
Day Seven: Four turn offs.
Day Eight: Three turn ons.
Day Nine: Two smileys that describe your life right now.
Day Ten: One confession



1) Jag vet att det är en hopplös situation, men jag är kär i dig.
2) Förlåt, jag önskar att jag aldrig hade behövt göra det.
3) Du måste verkligen sluta bete dig som en idiot, annars slutar jag snart vara din vän.
4) Ja, jag är avundsjuk.
5) Tack!
6) Ta tag i dig själv och bestäm dig, för sjutton!
7) Jag saknar dig.
8) Håll ut - det blir bättre!
9) Jag vill inte, men just nu längtar jag tillbaka.
10) Jag älskar dig.

Vissa av dessa har jag redan sagt till personerna ifråga, men de är alla värda att nämna ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0