All the small things

Igår ringde klockan halv sex på morgonen, för att jag skulle upp och jobba. Hu!

Efter första operationen hade jag ca 90 minuters paus, så jag hann aktiskt iväg till gymmet och köra ett pass där. Kom lite sent till nästa op, som dessutom på många sätt gick helt åt skogen. Men så kan det vara ibland. Efter jobbet fick jag fatt på min vän, som är fin som snus och inte hade nåt bättre för sig än att följa med mig hem och sitta och dricka te, snacka och bara mysa i flera, flera timmar. Vi hade tänkt plugga, men vi pratade om våra intressen, livet och min Magiclek istället. Värt.

Efter det drog jag och min roomie iväg på en åhsåotroligtmysig avslutningsfest med gamla spexscengångargänget. Vi åt vegetariska tacos och drack en massa alkohol, samt sjäng både disneysånger, barnprogramsvinjetter och dryckesvisor i stämmor. Sen bastade vi nakna ihop, för sådan är vår natur. Det var en riktig toppenkväll och jag kände mig sprittande glad, men trött och lite full, när jag vandrade hem i natten.

Idag hade jag tänkt shoppa lite inredningssaker, plugga och träna. Jag har gjort... noll av dessa saker. Har istället spelat spel på mobilen, chattat med vänner och bara slappat järnet. Känns riktigt fint. Jag tror jag behövde en sån dag.

Jag ska vara på vårt kårhus för en ny fest om 4,5 timme. Innan dess borde jag hinna ta ut lite pappersskräp, bädda sängen, städa rummet, duscha och göra mig iordning. Alla dessa saker skulle, om jag gjorde dem nu, ta typ en timme. Men varför göra det lätt för sig? ;) Ska nog skriva lite tidsiställda blogginlägg istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0