Dag 04 – Det här åt jag i dag

Ja, okej, jag skriver detta mitt på dagen, men ikväll ska jag på sittning och kommer inte hinna eller orka skriva ett inlägg om detta efter det.

Vi går från midnatt och framåt, tycker jag:
Cider och annan alkoholhaltig dryck
Choklad
Keso med bärkräm
Choklad

Det var det. Nyttigt, jag vet....

Som sagt så ska jag på sittning ikväll och då blir det en trerätters middag. Vad den kommer innehålla är hemligt, så jag vet inte vad resten av dagens inmundiganden kommer innebära. Förutom mer alkohol då.

Äh, jag har faktiskt börjat vara nyttig för det mesta, så ibland får man.

Kommentarer
Postat av: Ponyo

Klart man får vara onyttig ibland! :) Helger är ju lite till för det! ;)

Hoppas du får kul på sittningen! avundsjuk

2011-01-15 @ 17:09:10
URL: http://www.annamaria-l.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0