En trött, men rätt fin, dag

Jag hade föreläsningar i tre timmar. I övrigt har jag inte gjort någonting varesig intellektuellt, hälsosamt eller socialt idag. Men jag har köpt lite scrap saker, då jag ska pyssla lite är tanken... och såhar jag köpt lite ramar och t.o.m kommit mig för att rama in en bild. Jag ska se om jag kan komma mig för att rama in lite fler ganska omgående, så att jag sedan kan spika upp dem på väl valda ställen på min tavelvägg.

Har pratat lite med min roomie som ska ha hit en dejt ikväll. (Hon är så söt! Springer omkring och fixar sig och driocker lite öl... gullunge ^^) Själv skulle jag egentligen iväg på en fest, men orkar inte.

Stannar istället hemma, tar det väldigt lugnt och chattar med folk. Målar kanske lite med vattenfärger, läser manus eller ser Star Trek. Vi får väl se.

Skönt är det hursomhelst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0