I'll follow you into the dark

Jag är en person som sjunger för mig själv när jag... gör i princip vad som helst: städar, promenerar, sätter upp håret, ja, vad som helst. Det är ingenting jag väljer medvetet utan det sker v sig själv. Ibland är det lite pinsamt (t.ex. om man är ute och går och stöter på folk som tittar konstigt), men oftast är det bara en naturlig del av mitt beteende. Folk jag känner brukar påpeka det, och de flesta tyker det är lite lustigt, men rätt gulligt. Och det är ju bra.

Jag tycker själv att det är jättemysigt när folk sjunger utan att riktigt vara medvetna om det. T.ex. i duschen. Nu i helgen var jag exempelvis uppe hos en kompis som gör just det, och jag tycker det är himla fint. Nu har jag Death Cab fort Cutie's låt som jag citerar i rubriken på hjärnan för att han sjöng den när han stod och diskade. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0