A sky full of lighters

Peppen har återvänt. Efter några veckors nedgång känner jag sakta men säkert hur jag blir glad och pepp igen, så som jag varit nästan hela året fram till nu. Detta kan jag bara tacka mina finfina vänner för. Vore inte de så himla glada och snälla och allmänt bra hade det mesta varit mycket jobbigare.

Nu är jag mest... stillsamt glad. Jag har sytt på ett halvt byxben som kommer fårn en kompis overall på min egen. Imorgon skulle man kunna säga att Finlandsturnén börjar. Imorgon kväll ska jag sova på Hvillan, och morgonen därpå drar det igång. Wooosh!

Jag har bara oorganiserade tankar just nu. En kompis sade att jag är en regnbåge av känslor. Det var bara fint för att det var han som sade det. Det var så typiskt honom att jag blev alldeles glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0