Never knew I could feel like this

Ugh.... tråkigt sommarjobb. Men bara två veckor kvar nu. Sedan två veckors semester innan jag börjar på mitt nya jobb på kåren. Sjukt pepp på det!
 
I övrigt? Igår var jag hos en psykolog för att börja en utredning kring huruvida jag har ADHD eller iknande. Det ska bli spännande, och jag hoppas att vi kommer fram till något. Men, eftersom hon är en psykolog och så, så kom det upp en del andra grejer under samtalet. Till exempel mitt ex. Har inte riktigt kunnat sluta tänka på honom sen dess, och nu nyss såg jag att han var online på Facebook. Kände mig tvngen att skriva, och gjorde det också efter lite självpepp.
 
Det känns bra. Jag kände nästan genast hur lång id som har gått sen vi gjorde slut. Det känns bra. Vi har nya liv nu. Det känns bra.
 
Jag har målat mina naglar orange och försöker skjuta ifrån mig att jag verkligen behöver städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0