Vackra böcker

Jag älskar bokaffärer och vackra böcker! Häromdagen var jag inne i Science Fiction-bokhandeln och blev helt till mig av versioner av Discworld-serien (av Terry Pratchett) som jag aldrig sett tidiare. Eftersom jag dessutom bara har läst Colour of Magic kunde jag ju inte låta bli, utan köpte The Light Fantastic och Equal Rites, som är de två följande böckerna i serien. Så få himla pepp och exalterad över hur fina de är, och kan inte riktigt tåla mig till näta månad, då jag ämnar köpa två till. De är liksom för fina för att inte äga hela serien. Skojar inte ens. Jag tyckte väldigt mycket om Color of Magic, så har höga förhoppningar inför desa två läsuppleveser.
 
Bilderna är tagna med min mobil, så de är ju inte så bra och fångar inte riktigt upp textilytan och eller blanka bitarna. Men åååh <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0